Ako nakupovať
. Výber produktu
Kliknite v ľavom menu na zvolenú kategóriu produktov a z ponuky si vyberte požadovaný tovar.
Po kliknutí na vybraný produkt sa vám zobrazia podrobné informácie.
2. Detail produktu
1. Detail produktu s cenou a popisom.
2. Kliknutím na tlačítko "do košíka". Po pridaní produktu do košíka vás systém automaticky nasmeruje do nákupného košíka.
3. Ak chcete pridať do košíka ďalšie produkty, kliknutí na tlačítko "sem" a pokračujte podľa bodu 1 (Výber produktu). V opačnom prípade prejdite do fázy nákupu vyplnením a výberom v nákupnom košíku.
3. Nákupný košík
V nákupnom košíku máte prehľadne zobrazený všetok tovar, ktorý ste do košíka vložili. Každý kus tovaru je v samostatnom riadku. Tu môžete zmeniť množstvo produktov, alebo produkt kliknutím na tlačidlo Zmazať z košíka odstrániť. Taktiež máte možnosť ku každému produktu zadať poznámku (mená, dátum, farby,...)
Vyberáte si vhodné platobné a prepravné podmienky, voľba spôsobu dopravy, resp. prevzatia tovaru, voľba spôsobu platby za tovar. V prípade záujmu o osobný odber kontaktujte nás prosím.
4. Potvrdenie objednávky
Ak o produkty máte záväzný záujem, pristúpte k poslednému kroku a tým je potvrdenie objednávky. Objednávku máte možnosť spraviť ako nový zákazník, alebo jednorázovo bez registrácie.
a) Nový zákázník
b) Nákup bez regitrácie
1. Vyplňte kontaktné údaje, adresu dodania a fakturačnú adresu.
2. Adresa dodania tovaru - tú vyplňte, iba ak je adresa dodania tovaru iná, ako adresa fakturačná.
3. Ak objednávate Personalizované dekorácie do Poznámky uveďte údaje, ktoré majú byť na dekorácii!!!
Ak ste vyplnili všetky kontaktné údaje, kliknite na tlačítko “ Pokračovať na súhrn"
V súhrne objednávky si skontorlujte svoje údaje a údaje k dekoráciam, ak je všetko v poriadku pokračujte v dokončení objednávky kliknutím na tlačítko " Potvrdiť objednávku s povinnosťou platby"
Následne sa Vám zobrazí "Objednávka bola odoslaná na spracovanie."
Po prijatí objednávky Vám obratom príde potvrdzujúci email. Ak Vám email NEPRÍDE, objednávka NEBOLA úspešne prijatá. Objednávku skúste vystaviť ešte raz. Ak by sa problém zopakoval, kontaktujte nás prosím.
Po prijatí objednávky Vás budeme kontaktovať v prípade nejastností alebo potreby doplnenia a kontroly správnosti údajov, ktoré ma dekorácia obsahovať, ktoré ste zadali v poznámke k objednávke pred jej záväzným potvrdením.